Mobiele Applicatie

#CBS voor PeoplesCorner

Een actieve community voor elke organisatie

Peoples Corner helpt organisaties een betrokken en actieve community te creëren en behouden. Dit door vooral meer interactie tussen de communityleden te stimuleren. Peoples Corner draagt zo doeltreffend bij aan het succes van organisaties, merken en verenigingen.

De uitdaging

Online platformen als Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram en Youtube hebben elk hun voor- en nadelen. Toch is er een gemeenschappelijke deler: als organisatie ben je géén eigenaar van het platform. En daarmee ook niet van de content, data en dus de gebruikersgegevens. Ook ben je afhankelijk van de voorwaarden en user interface per platform. En start je als organisatie een community, dan krijgt die binnen de kortste keren te maken met reclame- en nieuwsberichten die niet aansluiten bij de beleving van de organisatie en gebruikers. Om al die redenen wilde Peoples Corner een platform waarmee het volledig de controle zou hebben over data, content en gebruikersgegevens.

Peoples Corner

De oplossing

Samen met Citrus ontwikkelde Peoples Corner het integrale platform #CBS, wat staat voor community boosting software. Naast een uitgebreid content management systeem om content naar wens samen te stellen, ontwikkelden we apps voor iOS en Android. Organisaties kunnen die aanpassen aan hun eigen look en feel, zodat ze passen bij het eigen (IT-)landschap. Ook kunnen organisaties putten uit meerdere bronnen en de juiste content via instelbare filters en verschillende kanalen aanbieden aan de community.